خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

پس از چند ماه تأخیر، حکم رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از سوی فدراسیون ابلاغ شد

 

پس از چند ماه تأخیر، حکم رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از سوی فدراسیون ابلاغ شد .

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: به نقل از خبرگزاری فارس اصفهان، اسفندماه سال گذشته انتخابات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بعد از سه بار به تعویق افتادن برگزار شد و مرتضی نیکوکار با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

با این حال فدراسیون تنیس روی میز به دلایلی از صدور ابلاغ ریاست نیکوکار برای هیئت استان اصفهان امتناع می‌کرد اما سرانجام رایزنی‌های صورت گرفته جواب داد و حکم ریاست نیکوکار با چند ماه تأخیر ابلاغ شد تا وی به طور رسمی فعالیت خود را در این هیئت آغاز کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأیید این خبر اظهار داشت: تا پیش از ابلاغ، بدون حکم رسمی فدراسیون مسئولیت‌های هیئت را انجام می‌دادم.

مرتضی نیکوکار افزود: تا زمانی که حکم رسمی از سوی فدراسیون صادر نشده بود، نمی‌توانستیم دبیر و نایب رئیس بانوان هیئت را معرفی کنیم اما در روزهای آینده هیئت شکل رسمی خود را پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اولویت‌های مهم این هیئت تصریح کرد: حضور پر قدرت در مسابقات المپیاد ایرانیان از مهم‌ترین اهداف هیئت است و در راستای اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان حرکت می‌کنیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

پونک
ساعت14:12---2 تير 1391
به نام خدا





با سلام و درود بر کسی که سهمیه 4 تایی تنیس روی میز اصفهان را به 8 نفر ارتقا ء بخشید اما هستند کسانی که به دلیل منافع شخصی حقوق ورزشکاران را پایمال کردند و 4 سهمیه اضافی را نادیده گرفتند و درحق ورزشکاران سختکوش این رشته اجحافی بزرگ روا داشتند !! آخر اینگونه می خواهید مدافع حقوق ورزشکاران باشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 / 3 / 1391برچسب:مرتضی نیکوکار, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد