خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

محمود نظري:محمد زارع پور ريئس فدراسيون اشتباهي به پينگ پنگ آمده و بايد هرچه سريعتر برود

 

 

 

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران محمود نظري ريئس هيات توانمند استان هرمزگان و بازيكن سابق و مربي سرشناس تنيس روي ميز كشورمان روز شنبه در گفتگو با خبرگزاري ايرنا با اشاره به ضعف مدیریتی رییس فعلی فدراسیون پینگ پنگ اظهار داشت: به طور حتم تداوم.......

رییس هیات پینگ پنگ استان هرمزگان گفت: ‘محمد زارع پور’ رییس فدراسیون پینگ پنگ، اشتباهی به پینگ پنگ آمده و باید هرچه سریع تر از این فدراسیون برود.
‘محمود نظری’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ضعف مدیریتی رییس فعلی فدراسیون پینگ پنگ اظهار داشت: به طور حتم تداوم حضور ‘محمد زارع پور’ در این فدراسیون، لطمات جبران ناپذیری به این رشته ورزشی وارد خواهد آورد که به هیچ وجه به صلاح اهالی آن نیست.

 

وی اضافه کرد: در طول مدیریت زارع پور، اهالی ورزش پینگ پنگ و ورزشکاران، دوران خوبی را سپری نکردند و دائما با مدیریت فدراسیون مشکل داشتند و این رشته هیچ پیشرفتی نداشته است.

 

رییس هیات پینگ پنگ استان هرمزگان در خصوص کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن توسط ‘نوشاد عالمیان’ و ‘ندا شهسواری’ که در زمان ریاست زارع پور اتفاق افتاد، نیز گفت: این دو بازیکن محصول فدراسیون قبل هستند و هیچ ارتباطی به مدیریت فعلی فدراسیون پینگ پنگ ندارند.

 

به گفته وی، عالمیان هنگامی که به جامعه پینگ پنگ شناسانده شد، رتبه اش در جهان چهار رقمی بود که با تدبیر مدیریت سابق و آوردن حریفان تمرینی از کره جنوبی و اردوهای شبانه روزی و تلاش بی حد و حصر خود توانست به رتبه فعلی دست پیدا کند، البته از استعداد ذاتی این پینگ پنگ باز نیز نبایستی به راحتی گذشت.

 

نظری در ادامه اظهار داشت: متاسفانه مدیریت فعلی، خود را پشت سر قهرمانی های تک ستارگان کشور پنهان کرده و موفقیت های انفرادی آنان را به خود نسبت می دهد.

 

رییس هیات پینگ پنگ استان هرمزگان ادامه داد: متاسفانه به رغم این همه مسایل که همگان نیز کم و بیش در جریان آن هستند، شاهد تغییر در مدیریت این فدراسیون نیستیم.

 

وی در ادامه به نشست های متعدد با مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص با مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیز جلساتی برگزار کرده و آنان نیز قول مساعد برای تغییرات داده اند اما تا به امروز این مساله حل نشده است.

 

کارشناس پینگ پنگ و قهرمان سابق ایران در خصوص نتایج تیم ملی پینگ پنگ ایران در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ در شهر دورتموند آلمان نیز گفت: نسبت به دوره قبل افت محسوسی داشتیم که مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به آن هیچ اشاره ای ندارند.

 

بازیکنان ما با توجه به آمادگی خود و افزایش تجربه آنان می توانستند بهتر از این باشند.

 

به گفته وی، تیم کشورمان در دوره قبل تیم ایتالیا را به راحتی شکست داده بود اما در این دوره و با اشتباه مربیان، این پیروزی

 

نصیب ما نشد و مقابل تیم ایتالیا شکست خوردیم.

 

وی، دلیل افت تیم ملی پینگ پنگ ایران در مسابقه های آسیایی و جهانی را نداشتن سرمربی ثابت در این تیم دانست و گفت:

 

مسوولان فدراسیون پینگ پنگ به داشتن سرمربی در تیم ملی اعتقادی ندارند و ما متولی مشخصی در این زمینه نداریم که این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیر منفی داشته و آنان را در عین شایستگی و در جریان مسابقه ها با مشکل مواجه می کند.

 

به اعتقاد وی، مربیان مقطعی خارجی که هدایت تیم ملی را برای مدت زمان کوتاه و در زمان برگزاری مسابقه های مهم برعهده

 

می گیرند، شناخت درستی از وضعیت تیم نداشته و یا با مشاوره های نادرست در چیدمان بازیکنان برای مسابقه ها دچار اشتباه می شوند و همین مساله دلیل اصلی کسب نتایج ضعیف ما در مسابقه های مهم بین المللی است.

 

نظری در ادامه بار دیگر از مسوولان وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد به داد اهالی ورزش پینگ پنگ برسند و نگذارند این ورزش به ورطه نابودی کشیده شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:محمود نظري,محمودنظري, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد