خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

خبرگزاری ایرنا:پینگ پنگ به بیراهه می رود مسوولان چاره اندیشی کنند

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران به نقل از خبرگزاري ايرنا، رییس فدراسیون پینگ پنگ در حالی امروز (چهارشنبه)‌اقدام به تشکیل جلسه مطبوعاتی کرد که این نشست به دلیل دعوت گزینشی خبرنگاران و شرکت نکردن تعداد دیگری از آنان، با چالش جدی روبه رو شد. به گزارش خبرنگار ایرنا، البته از همان ابتدا معلوم بود از این جلسه که برای جلب رضایت خاطر نمایندگان رسانه های........

لوگوی ایرنا

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران به نقل از خبرگزاري ايرنا، رییس فدراسیون پینگ پنگ در حالی امروز (چهارشنبه)‌اقدام به تشکیل جلسه مطبوعاتی کرد که این نشست به دلیل دعوت گزینشی خبرنگاران و شرکت نکردن تعداد دیگری از آنان، با چالش جدی روبه رو شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، البته از همان ابتدا معلوم بود از این جلسه که برای جلب رضایت خاطر نمایندگان رسانه های گروهی از نتایج مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی سال ۲۰۱۲ آسیا و جهان در ماکائو و آلمان تشکیل شد، استقبال چندانی به عمل نخواهد آمد.

 

همانطور که پیش بینی می شد، نمایندگان رسانه ها از مدت ها قبل از برخوردهای نامناسب فدراسیون پینگ پنگ با بازیکنان،

کارشناسان و اهالی این رشته گلایه مند بودند و به همین دلیل از شرکت در جلسه مطبوعاتی روز چهارشنبه خودداری کردند.

فدراسیون پینگ پنگ از زمان مسوولیت ‘محمد زارع پور’ بر مسند ریاست این فدراسیون، فراز و نشیب های زیادی داشته و اهالی این رشته در این مدت به هیچ وجه دوران خوبی را سپری نکرده اند.

 

به طور حتم اگر پا در میانی برخی مسوولان وزارت ورزش و جوانان ، پیشکسوتان پینگ پنگ و کنار آمدن ورزشکاران به دلیل از دست ندادن رتبه های ملی و جهانی آنها نبود، مسوولان این فدراسیون بایستی کنار می رفتند و جای خود را به افراد دیگری می دادند.

 

هنوز هم ورزشکاران از اتفاقات برگزاری مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی ایران در شهر اراک، برگزاری اردوی تدارکاتی بانوان در شهر قزوین که با بی برنامگی و همکاری نکردن هیات پینگ پنگ استان قزوین همراه بود، ناراحتند.

 

همچنین بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ کشورمان همچنان در مصاحبه های خود با خبرنگاران از بی برنامگی فدراسیون پینگ پنگ و حمایت نشدن ورزشکاران گلایه مند بوده و افتخارات کسب شده در این مدت را فقط در سایه تلاش خود عنوان می کنند.
 برگزاری مسابقه های متعدد انتخابی تیم ملی پینگ پنگ، یکی دیگر از چالش های بازیکنان ملی پوش با این فدراسیون بود.

 

مسوولان فدراسیون پینگ پنگ برای شرکت بازیکنان در مسابقه های متعدد بین المللی داخلی و برون مرزی که فاصله زیادی بین آنها نبود، بازیکنان را مجبور به شرکت در مسابقه هایی کردند که لزومی به حضور در آنها نبود و فقط نارضایتی ورزشکاران را به دنبال داشت.

 

شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی و دسته برتر در اراک، رقابت های انتخابی تیم ملی برای مسابقه های آسیایی ۲۰۱۲ لبنان که محل برگزاری این رقابت ها بعدها به ماکائو تغییر یافت،

 

شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت های گزینشی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن و شرکت در مسابقه های انتخابی برای اعزام به پیکارهای پینگ پنگ قهرمانی جهان در شهر دورتموند آلمان، فقط بخشی از این رقابت های گزینشی بود که در سال ۹۰ ورزشکاران در آن شرکت داشتند.

 

حتی تشکیل اردوهای برون مرزی که نظارت درستی بر تمرینات بازیکنان نبود، به محل تنش بازیکنان با مسوولان فدراسیون پینگ پنگ تبدیل شده بود.

 

‘محمدرضا اخلاق پسند’ در یکی از گفت و گوهایش در این ارتباط گفت: مسوول کمپ ‘اشلاگر’ در اتریش، رقبای تمرینی مناسبی را برای تقویت بازیکنان ملی پوش ایرانی که در این کمپ اقامت داشتند، مقابل آنان قرار نمی داد و یا فقط به یکی از ورزشکاران رسیدگی خوبی می شد و نه به همه آنها.

 

همچنین تسویه نکردن مالی مسوولان فدراسیون پینگ پنگ با ورزشکاران در سال گذشته، برای بازیکنان نیز مشکلاتی را در پی داشت، به طوریکه ورزشکاران مطالبات قانونی خود را با تاخیرهای چندین ماهه دریافت کردند.

 

به نظر می رسد با این برخوردهای نامناسب و مدیریت غیر صحیح، مسوولان وزارت ورزش و جوانان باید فکری اساسی برای فدراسیون پینگ پنگ بکنند تا این ورزش بیش از بیش، از این بی برنامگی و ضعف مدیریتی آسیب نبیند و به بیراهه نرود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 23 / 1 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد