خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 

 

گلشاهی: از برگزاری مسابقات امید قزوین خبر داد 

 

به گزارش خبری خانه پینگ پنگ ایران:مرتضی گلشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور ۱۷ ورزشکار در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد‌: مهدی نجفی و سهیل کلهر دیگر تنیسوربازان قزوینی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند‌.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین از قهرمانی علیرضا بیگدلی در رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز امیدهای شهرستان قزوین خبر داد‌.

  وی همچنین از برگزاری رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز بزرگسالان قزوین خبر داد و گفت‌: در این رقابت‌ها که با حضور ۲۵ ورزشکار برگزار شد نیز حمیدرضا طاهرخانی با شکست رقیبان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

 گلشاهی افزود‌: روح‌الله شیشه‌گرها و علیرضا بیگدلی نیز موفق شدند مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را کسب کنند‌.

 دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین یادآور شد‌: سهیل کلهر، ایمان گلشاهی و مجید آرازخانی نیز به ترتیب موفق شدند مقام‌های چهارم تا ششم را از آن خود کنند‌.

 گلشاهی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت ورزشی را استعدادیابی و آموزش رده‌های سنی پایه برشمرد و خاطرنشان کرد‌: علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند برای آموزش و استعدادیابی به هیئت تنیس روی میز استان قزوین در مجموعه ورزشی غدیر مراجعه کنند‌.

 شرکت در لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور مفید بود

 دبیر هیئت تنیس روی میز استان قزوین در ادامه با اشاره به حضور تیم هیئت تنیس روی میز قزوین در لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت‌: اگر چه دیدارهای خود در این رقابت‌ها را تا این لحظه با شکست پشت سرگذاشته‌ایم، اما رقابت با تیم‌های قدرتمند که ورزشکاران بزرگی از جمله نیما و نوشاد عالمیان را در اختیار دارند، بسیار ارزشمند است‌.

 گلشاهی با بیان اینکه با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان خود در این مسابقات حضور پیدا کرده‌ایم، افزود: تجربه مهم‌ترین اولویت ما برای شرکت در این مسابقات بود و خوشبختانه تنیسورهای ما به خوبی توانسته‌اند درس‌ها و تجربه‌های بالایی از این مسابقات را به دست آورند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: شنبه 13 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد