خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

نشست شورای هماهنگی کمیته های فدرا سیون تنيس روي ميز، در غياب كميته مربيان و آموزش كه از مهم ترين  واساسي ترين كميته ها در هر فدراسيوني مي باشد!!!!!!!!

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: نشست شورای هماهنگی کمیته های فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته با حضور محمد زارع پور رئیس فدراسیون در حالي برگزار شد كه از اعضاء و نفرات كميته مربيان و كميته آموزش كه از مهمترين و اساسي ترين كميته هاي تخصصي جهت رشد و شكوفايي و وظيفه ارتقاء مربيان در امر آموزش و كشف استعدادهاي فدراسيون تنيس روي ميز و هر فدراسيوني مي باشد خبري نبود. اين در حالي است كه بسياري از كارشناسان و اساتيد دلسوز اين رشته به صورت مكرر اين مهم را ضعفي اساسي كه باعث صدمات جبران ناپذير به ورزش تنيس روي ميز مي دانند و غير فعال كردن اين دو كميته را كه بازوان اصلي فدراسيون است تاسف بار مي خوانند.

به هر صورت در اين جلسه زارع پور با اشاره به هدف اصلی فدراسیون مبنی بر کسب سکو و مدال آسیایی در 2 سال آینده تاکید کرد!!!!!!!

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ،نشست شورای هماهنگی کمیته های فدراسیون تنیس روی میز روز گذشته با حضور محمد زارع پور رئیس فدراسیون ، امیر احتشام زاده پیشکسوت و قهرمان ارزنده ی تنیس روی میز کشور ، محسن اسلامی پیشکسوت و قهرمان ارزنده ی تنیس روی میز کشور و ناظر کمیته های فدراسیون ، داریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ ، سید میلاد حسینی سخنگو و مدیر روابط عمومی ، علیرضا حجازیان رئیس کمیته مسابقات وداوران ، منیژه ابری رئیس کمیته مسابقات و داوران بانوان ، علیرضا جان نثار مدیر اجرایی، مجید احتشام زاده مسئول کمیته پیشکسوتان ، امیر ابراهیم امیری مدیر امور مالی ، فائزه تبریزی مسئول امور بین الملل ، الهه شیخ ها مسئول کمیته آمار و اطلاعات ، رحیم برادری مسئول کمیته تشریفات و محمدی دبیر کمیته فرهنگی در محل فدراسیون برگزار گردید.

در این نشست بر هماهنگی هرچه بیشتر کمیته ها با یکدیگر تاکیدشد و مقرر گردید محسن اسلامی به عنوان ناظر کمیته های فدراسیون ،امور مربوط به کمیته ها وعملکرد آنها را مورد پیگیری قرار دهد .

زارع پور با اشاره به هدف اصلی فدراسیون مبنی بر کسب سکو و مدال آسیایی در 2 سال آینده تاکید کرد : این مهم به دست نمی آید مگر با برنامه ریزی ، تلاش و جدیت ، ابتدا ستاد اجرایی فدراسیون و سپس تمام اعزای خانواده تنیس روی میز کشور.

رئیس فدراسیون در ادامه تصریح کرد هدف تمامی ما در بدنه ی فدراسیون ارتقاء جایگاه تنیس روی میز ایران است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

پس از زارع پور، امیر احتشام زاده و محسن اسلامی با اشاره به پیشرفتهای فدراسیون در 2 سال اخیر تاکید کردند که امکانات تنیس روی میز ایران در امروز هرگز با گذشته قابل مقایسه نیست و رسیدن مجدد به سکوهای آسیایی دور از انتظار نخواهد بود .

مجید احتشام زاده نیز ضمن تقدیر از حضور امیر احتشام زاده و محسن اسلامی در این نشست تصریح کرد که حضور قهرمانان ومدال آوران سالهای گذشته ایران در کنار ملی پوشان کشورمان تاثیر به سزایی خواهد داشت وباعث افزایش انگیزه و اعتماد به نفس خواهد گردید .
مدیران دیگر کمیته های فدراسیون نیز در ادامه نشست گزارشی از عملکرد و اهم فعالیتهای آتی خود را ارائه کردند که از جمله آنها برگزاری هشتمین دوره سمینار سر داوران ، برگزاری لیگهای منسجم و قوی در دوره آتی و همچنین تهیه ی بانک اطلاعاتی کامل و جامع تنیس روی میز کشور با مشارکت همه ی کمیته ها بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد